Min nya kärlek,

Sean Kingston & Justin Bieber - Eenie Meenie


Oh gud, jag har gått och kärat ner mig totalt i denna låt! Alla har som sagt olika åsikter om Justin Bieber, men jag är helt klar en person som är ett stort fan av honom. Super söt kille, och nej rösten är det ju inte precis heller något fel på. Denna låt kör han även tillsammans med Sean Kingston, eller rättare sagt det är Sean Kingston feat Justin Bieber, hehe. Men wahtever!

Nu ska jag iaf sticka till gymmet, det är onsdag vilket betyder att det är Pump & Zumba på schemat.

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Ella

Mm mm mm, den va faktist bra den låten! :)

Och ja tycker å, fastän han låter lite som en flicka, så ede ju en fin och "smooth" röst Justin har.. Såndä man gärna hör på om man e på sad humör! :)

Ha en fin dag! kram

2010-04-21 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0