Mat ÄR Livet !

Oj oj oj, i tvådagar har jag nu ätit & ätit massa god mat! Nej, jag kan inte precis klaga. På torsdag blev det hemlagad pizza & kladdkaka, med fin fint sällskap! Superbt helt enkelt! På fredagen började jag morgonen med två smörrisar & kladdkaka, (det som blev över från torsdagen) hehe.

Hela gårdagen spenderade jag annars i stan och träffade flera goa personer. Började med att jag lunchade med min fina gamla klasskompis Miina. Kul att snacka, var som sagt ett bra tag sedan vi sågs. Senare på eftermiddagen träffade vi även Emma & Natta som vi drog på kaffe med. Såg även Ella vännen, som jag VERKLIGEN SKA träffa snart, hundra år sedan sist! Runt 6-tiden for vi även och checkade mode showen på Vero Moda, riktigt duktiga var allihopa!
På kvällen blev det senare Amarillo med tjejerna, stack senare vidar till syrrans lägenhet en stund och cillade. 

Rolig kväll tillsammans med er alla!

Pictures coming soon..

Kommentarer
Postat av: mammdiin

Tänk på formerna!

2010-04-10 @ 14:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0