Lyckans dag !

Idag blev det bestämt, JAG & LA FAMILIA SKA TILL RHODOS 27.5-3.6 ! Äh som jag längtar, ska äntligen få fara till en helt ny Grekisk ö som jag aldrig varit till förut. Har endast besökt Kreta nåt annat varmt land har jag faktist inte besökt under mina 16 år men nu!
Dessutom ska SYRRAN MED, shit vi kommer ha ett helt eget rum och allt, plus att vi far senare än vi brukar. De senaste två åren vi har varit till Kreta har vi varit i början och i mitten av maj men nu far vi i slutet av maj, början av juni. Detta betyder alltså att det kanske är varmare där!? Gah, anyawy jag är otroligt glad över att vi enns ska utomlands och det bästa är endå att få bli brun! Lovelovelove.

Inte råga på detta, vet ni vem som ringde mig idag!? Jo, nämligen chefen från Mäkken i Centrum!! Jag höll på att dö då hon ringde, trodde ALDRIG de skulle RINGA MIG! Jag har inte enns hunnit ringa dit ännu och fråga som jag brukar göra med mina sommarjobb. Nepp, hon bara ringde. 
Jag ska på min livs fösta arbetsintervju nästa onsdag! Det är inte vilken intervju som helt utan en grupp intervju! Men som tur har jag Johanna som har berättat om hur allt går till på den och vilka frågor som kommer, så vetja jag ska klara av den. Ska bara öva in lite finska meningar så jag helt sekärt klarar det, hehe.

Utan tvivel, jag är på helt galet bra humör för tillfället!



Kreta -09


Kommentarer
Postat av: sofiaaaaaaa

ja e no stolt över dig traktorin miin :)

enda negativa e att ja kommer aatt sitt på mäkken varja da ifall du får e (A) :D hih

2010-04-06 @ 21:09:23
URL: http://sufiaaaa.bloggg.se
Postat av: Jessi

Så du ska far ti rhodos utan mammon:(

Nää,men fan va kul, å bosssiit om du får jobbe:D

2010-04-06 @ 21:54:37
URL: http://withorwithoutus.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Shitt manneeeen!!! :D ja ringer sen ida så vi får snacka! :) <3 grymt kul alltså!!

2010-04-07 @ 09:28:55
Postat av: Jen

Äh tack ska du ha gumslan! Still in chock men, fankken va ja ska HA de de jobbe nu! thänks för samtalet, it was needed <3

2010-04-07 @ 21:26:09
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0