I got the job !

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! Nej, jag kan inte säga så mycket mera. Jag har gått och väntat på samtalet hela dagen, och jo jag hade faktist ställt in mig på det värsta eftersom det skulle vara lite lättare att ta emot svaret då. Men gud nej, JAG FICK JOBBET! Jag får börja jobba på mitt  FAVORIT MATSÄLLE, ni som känner mig väl kan verkligen medge att det stämmer!

Gud, sitter fortfarande i extas här framför datorn! Jag skriver mer om detta då jag kan tänka lite längre än vad näsan är lång!

Jenny & Sofia ska komma över till mig ikväll, mami & papi är på Thomas Ledin konsert så. Hehe, anywas ha en fin fredag allihopa! Min kan inte bli mycket bättre än så här!



Kommentarer
Postat av: the one and only; Jennys stamkund nr 1

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO!!! GRATTTTIS JENNY VÄNNEN,I'M SO PROUD OF YOU! (haran också) nu blire mäkken fö fleir, fetto sommar here we come :D:D

2010-04-16 @ 18:36:24
URL: http://eriicaz.blogg.se/
Postat av: tanya

GRATTIS HÖRU! =)

2010-04-17 @ 00:12:47
URL: http://tanyamikaelaa.blogg.se/
Postat av: Jenny A

padapappappaa we're loving it! :D

2010-04-17 @ 13:04:53
Postat av: söderiii

fuckin' awesome!!!! :DD grattis :D

2010-04-18 @ 18:34:09
Postat av: jullan

vi vet ju att du älskar mäkken så grattis ti ditt jobb :D

2010-04-19 @ 19:13:33
URL: http://jjjjuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0