Första dagen avklarad!

Jodå, dagen gick riktigt bra. Jag har försökat prata största delen på finska, helt otroligt! Jag kan föståss inte alla ord och böjningar och sånt men jag kan kommunicera med de andra arebetarna där iaf. Jätte stolt över mig själv över att jag äntligen börjat våga säga någonting överhuvud taget på finska. Det går framåt kan man säga.

Kvällen har jag spenderat med mami på gymmet, ska dra och käka en musig kvälls macka nu och ta en tidig natt.

BTW, galet härligt väder det har varit idag! Shit alltså + 10ºC om inte 11ºC. Kanske det ändå blir sommar någon vacker dag, fast all snö. Hopefully it will come!


Kommentarer
Postat av: sofo proppon

jenny vi ska böri prat finska me varann vi visst :D

2010-04-12 @ 21:10:55
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0