Ballongmästare, that's me !

Jo, det är mitt nya namn. Nästan hela dagen på jobbet idag har jag blåst upp balonger med helium. Det var första gången någonsin jag använde en sådan apparat, det gick inte så där super i början men man lärde sig med tiden. Så om ni är sugna på ballonger är det bara att kika in vid Vero Moda, för då får ni sprillans nya ballonger made by "Jenny herselfe", hehe.

Igår snackade jag med min goa vän som är i Cyper för tillfället. Gah, 26ºC varmt där! SOM, man är AVIS! Men okej, jag ska inte gnälla. Det är inte länge kvar tills jag själv sticker iväg söderut nu så håll ut, säger jag bara!

PS, Grattis André till jobbet! Du & jag i samma företag, kan det bli bättre? Nja, skulle inte tro det. Synd bara att man inte jobbar på samma ställe, men det kan man inte göra så mycket åt. Det är iaf vi som kommer servera hamburager i sommar! Hehe,


I want you home, baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0