Äventyr med Ellinor !

Jepp, så har min dag sett ut. Förståss började jag dagen som vanligt på VM som faktist fyllde år idag! Därför hade vi en massa fina erbjudanden så det var mer folk i butiken än vanligt, vilket var skoj!

Slutade tidigare idag eftersom jag skulle till frissan till Brändö, YA frissan där. Då ringde Nora och sa att hon ville hänga på eftersom hon tidigare idag ringt och frågat mig om jag ville hänga med på Narnia ikväll. Och visst ja, ville jag det. Därför hängde hon med mig till frissan och så drog vi sedan vidare och käkade på Rosso. Blev pann pizza för min del och kyckling för Noras.

Teatern ikväll var SUPERB! Otroligt duktiga var alla skådespelare & urfina kulisser och allt, absolut inget att klaga på! En verklig sevärd teater helt klart!

Nu ska jag börja dra mig till sängen så jag orkar sista dagen innan helgen. Galet vad dagarna rinner iväg!

Sov sött ♥


Villavslutning -09


Kommentarer
Postat av: Daniela

Jätte roligt ni kom å kollade! :)Tack för att ni satt längst fram å såg så glada ut! :D

2010-04-26 @ 19:50:36
Postat av: Jen

haha, ingenting Daniela! Pjäsen va UTMÄRKT, otroligt duktiga va ni allihopa! Ni kunde inte ha gjort det bättre! De va bara skoj att sitta där längs fram, såg bäst då! ;)

2010-04-27 @ 16:27:32
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0