Almost sommarlov !

Yes, åh så skönt detta är! Skrev mitt sista prov för terminen idag! Nu återstår bara parktiken på Vero Moda, i praktiska taget har jag sommarlov nu! Lovely, nu får jag äntligen börja träna som vanligt igen. Har inte hunnit med det den senaste veckan.

Om ca en timme ska jag sticka in till stan och träffa Simone & Ida, det blir massa god mat som vanligt. Jag tror nästan det var pizza som stod på menyn idag. Ska dra och handla och sen far vi vidare till Brändö, till Ida. Nu ska det verkligen firas för att vi klarat den första terminen i VYI & för mig också VG.Lite hemskt är det då Simone drar till Lappfjärd, hon är alltså inte i Vasa mera. Men vetja jag & Ida ska sticka dit nångång, plus att hon sekärt kommer hit.

Ha en fortsatt fin dag, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0